Tja, het is de oude campagne in een nieuw jasje! Allemaal iets meer fancy en van deze tijd. Misschien hoort ‘t ook wel bij Hertog Jan aangezien ze op de ‘Jan’ mikken. Ik en met mij denk ik ook andere vrouwen voelen ons in ieder geval absoluut niet aangesproken in dit nieuwe reclamespotje ‘het wachten waard’. Ergens toch wel jammer! Want Hertog Jan is voor een pilsener echt een o.k. biertje, ook voor vrouwen. Dus helaas dat de vrouw hierin absoluut geen rol van betekenis speelt. Misschien dan toch een Hertog jannie reclame? Idee? Hieronder de nieuwe reclamespot. Een ding vraag ik me ook nog af, waarom is de website nu niet tegelijk klaar met de nieuwe commercial? Nu komt iedereen op de oude site terecht. Komt er nog een climax? Ik hou het in de gaten!
Lees ook:Vrienden in nieuwe Hertog Jan commercial
Lees ook:Mannen vinden bierdrinkende vrouw aantrekkelijker
Lees ook:Wijntje voor vrouwen is vloeken!
Lees ook:Nieuwe campagne Hertog Jan vrouwelijk?
Lees ook:Bierdrinkende vrouwen sterker
beetje flauwe egoistische reactie op het eind.
De tv reclame is erg onsympathiek. Een pas getapt biertje aanbieden en op het laatste moment wegtrekken, het tegendeel van gezelligheid. Waardeloze reclame!
Net als edel op 24 februari: waardeloos en voor mij een reden om Hertog Jan te mijden.