Morgenochtend komt Heineken met nieuwe cijfers over de resultaten van het derde kwartaal 2009. Op basis van een peiling van ANP-reuters is het biervolume gedaald met 5,4 procent tot 34,9 miljoen hectoliter. De omzet zal naar verwachting met 2,7 procent dalen ten opzichte van het derder kwartaal in 2008. Dit komt neer op 4,1 miljard euro. Tijdens de halfjaarcijfers gaf Heineken aan door kostenbesparingen een stijgende autonome nettowinst te kunnen realiseren. Ben erg benieuwd. Welke opties worden er nog uit de hoge hoed getoverd? Wellicht is algemene biercampagne gericht op mannen én vrouwen een optie. Als ze dan toch de mannen nog apart willen aanspreken kunnen ze altijd kerelmarketing verder introduceren? Morgenochtend meer!
Bron: De Telegraaf
Lees ook:Heineken pakt marktaandeel terug met bier Dos Equis
Lees ook:Femsa zorgt bij Heineken voor goed kwartaal
Lees ook:Palm introduceert nieuw bier
Lees ook:Groei Heineken door overnames
Lees ook:Grolsch plopt Wilhelmus