De Gouden Loeki is voor….

De Walk in Fridge van Heineken. De reclame is gemaakt door het reclamebureau TBWA/Nobeko. Zoals ik al zei in mijn eerdere blog-berichten blijft het een goede commercial van Heineken. Alleen toch jammer dat de man / vrouw verhouding op deze manier wordt neergezet. Als vrouw en bierliefhebber uiteraard spreekt mij de commercial niet aan. Ik vraag me af, hebben hoofdzakelijk mannen op deze commercial gestemd of zijn er ook vrouwen die dit geweldig vinden? Klik verder om de het tv-moment inclusief de commercial te bekijken.Tweede werd overigens Brand. Een goede avond voor Heineken dus!

Lees ook:Mannen vinden bierdrinkende vrouw aantrekkelijker
Lees ook:Brand commercial: echt Limburgs!
Lees ook:Biercommercial week op bier.blog.nl
Lees ook:Nieuwe Heineken commercial ‘Buizenpost’
Lees ook:Nieuwe Bavaria commercial met Hugh Hefner

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.