Nieuwe Heineken commercial ‘Buizenpost’

Vandaag lanceert Heineken de nieuwe commercial ‘Buizenpost’ die vanaf donderdagavond 5 augustus te zien is. Alles draait om hoe ver een man gaat voor een koud biertje. En je raadt het al, de traditionele man-vrouw verhouding is weer uit de kast gehaald. Heineken haakt met Buizenpost in op de eerdere succesvolle commercials van Walk-in Fridge en Men with Talent. Bekijk de commercial door op ’lees verder’ te klikken. 

Het is vermakelijk om te zien dat niet alleen Amstel een mannenbier is maar ook Heineken. Bekijk hieronder de nieuwe commercial.

 

“In deze commercial laten we zien dat mannen en vrouwen geheel verschillende passies hebben, maar er wel op dezelfde manier van genieten,” vertelt Ralph Rijks, marketing manager Heineken. Dit is de manier waarop ze de vrouw er toch nog even proberen bij te betrekken. Vandaag de dag koken er heel wat mannen. Zijn ‘t alleen vrouwen die een passie hebben voor koken?

Ik word niet enthousiast van een nieuwe keuken maar wel van een heerlijk koud bier in de tuin. Dus sorry Heineken ik sta daar niet…. “De vrouwen zijn enthousiast over de prachtige nieuwe keuken, terwijl de mannen uit hun dak gaan als ze zien dat je met een simpele druk op de knop door het hele huis voorzien wordt van een koud biertje. In mijn hele vriendenkring werkt ‘t echt niet meer zo….. De man des huizes gaat hiervoor echter wel erg ver…” Inderdaad, Heineken ook! Kom naar het symposium van PINT! Dan wordt duidelijk dat het ook anders kan.

Bron: Heineken

Lees ook:De Gouden Loeki is voor….
Lees ook:Nieuwe Bavaria commercial met Hugh Hefner
Lees ook:Nieuwe commercial van Kornuit pils
Lees ook:Nieuwe Amstel commercial: vrouw drinkt ook bier
Lees ook:Nieuwe Grolsch commercial

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.