Heineken haakt in op Social Media

Heineken haakt handig in op de trend dat steeds meer social media gebruikers Foursquare gebruiken. Door via de mobiele telefoon aan te geven op welke locatie je bent in de kroeg, café of club en dit in te checken op Foursquare kan voordeel verdiend worden. Per check-in krijg je 10 ’Heineken’. De Heineken locaties zijn te herkennen aan het Foursquare logo in de Kroegzoeker op Heineken.nl: www.heineken.nl/kroegzoeker. De bierbrouwer is hiermee volgens eigen zeggen de eerste partij die het gebruik van Foursquare beloont.

Uiteraard kan het voordeel alleen verdiend worden op locaties waar Heineken op de tap staat. De speciaal te verkrijgen ‘e-Heineken’ zijn gekoppeld aan een spaarprogramma op Heineken.nl. De ‘spaarpunten’ zijn te besteden aan bijzondere e-aanbiedingen als tickets voor uitverkochte concerten en VIP-kaarten voor feesten. Het koppelen van het Heineken.nl profiel aan Foursquare is voldoende om te starten, Daarmee is direct 50 punten verzameld.

Bron: Heineken

Lees ook:Heineken heeft probleem met e-card?
Lees ook:Heineken lanceert dubbelwandig koelglas
Lees ook:Heineken krijgt eigen tulp
Lees ook:Heineken Ellipse glazenactie goed op stoom
Lees ook:Heineken-top strijkt hoge bonus op

2 reacties op “Heineken haakt in op Social Media

  1. Greet Zuurbier

    Boeie. Ik vin Heineken en die marketing maar wat raar eigenlijk, en ik begrijp t niet zo. Wat willen ze nou van me?

      /   Beantwoorden  / 
    1. Bob

      Ze willen dat je jouw geld besteed in heineken kroeg.

        /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.