Brouwerij Bockor vraagt student om hulp

De Belgische bierbrouwerij Bockor roept studenten op om de nieuwe website te maken voor het biermerk blauw. De uitstraling moet jong en studentikoos zijn en uiteraard beschikken over de laatste technische interactiemogelijkheden met de bierliefhebber. De brouwerijen gaan met de tijd mee! Dit is een vorm van crowdsourcing. Onder je doelgroep een vraag neerleggen en daarvoor een bepaalde vergoeding geven.

Om inspiratie op te doen heeft Bockor een websitepagina aangemaakt met de huisstijl voor het biermerk blauw. Dit is te zien op: www.bockor.be/blauw en www.blauwforlife.be. Iedereen die mee wil doen aan de ‘wedstrijd’ dient een ontwerp te maken van de website en in te dienen voor 31 maart 2011. De website hoeft dus niet al volledig uitgewerkt te worden.

Dat is het werk voor de winnende student die de website kan maken. De winnaar mag de volledige website ontwerpen en krijgt hiervoor een vergoeding in natura, dat is bier natuurlijk, en een geldprijs van €2.500.

Iedere student die mee wil doen kan zich inschrijven via [email protected] waar ook het volledige reglement verkregen kan worden. Overigens krijg je na inschrijving ook het volledige grafische basispakket toegezonden.

Leuke actie, overigens vind ik het best gewaagd om met een bier zo op studenten te richten. In Nederland zou dat natuurlijk weer leiden tot allerlei discussies.

Lees ook:Brouwerij Bockor in een nieuw jasje
Lees ook:Brouwerij Bockor lanceert nieuwe ‘website’ voor exportbier
Lees ook:Marketing van bier moet veel beter!
Lees ook:Belgische ruzie om blauw flesje
Lees ook:Studentenpartij met bijzonder ‘bieraffiche’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.