De brouwerij uit Lieshout heeft met de alcoholvrije reclamecampagne met acteur Mickey Rourke de overal Marketing Award gewonnen van Foodmagazine. Een belangrijke reden is dat ze erin geslaagd zijn om over te brengen dat een alcoholvrij bier ook lekker kan zijn. Bavaria heeft ongekend veel geïnvesteerd om het alcoholvrij segment weer nieuw leven in te blazen en het vervolgens ook nog te verbreden. Daar kunnen de andere bierconcerns dankbaar gebruik van maken.
Ik vind het van lef getuigen om dit op deze wijze op te pakken. Er gebeurt in ieder geval nog wat! Daar kunnen de andere bierconcerns oprecht nog wat van leren. Voorlopig hebben die als antwoord alleen dat er ook een 0.0% witbier en rosé op de markt komt. En dat is natuurlijk weer oh zo makkelijk.
Lees ook:Alcoholvrij witbier van Bavaria: Geniaal?
Lees ook:Bavaria rosébier 0.0 op komst!
Lees ook:Bavaria Rosébier 0.0% in de schappen
Lees ook:Bavaria 0.0% Wit wint FoodTopAward
Lees ook:Alcoholvrij bier wat vind jij ervan?