Bavaria en Movuz sluiten akkoord bavariababes.nl

Vorig jaar tijdens het WK meldde ik al dat de brouwerij uit Lieshout vergeten was om www.bavariababes.nl te registreren. Ook het bijbehorende twitteraccount was niet in het bezit van Bavaria maar wel van drie ondernemers uit Venray eigenaar van Movuz. Vanmorgen hebben Patrick, Silfran en Harm bij Bavaria twee Limburgse vlaaien langsgebracht en de URL’s officieel overgedragen aan de brouwerij uit Lieshout. Eind goed al goed dus. 

Zoals Bavaria slim was met de actie van de Bavaria babes zijn deze ondernemers dat natuurlijk ook. “Het ging ons noot om het geld. Uiteraard hebben we er wel behoorlijk wat publiciteit door gekregen. Maar dat geldt ook voor Bavaria. We hebben dit altijd met een knipoog gedaan en waren in alle opzichten altijd bereid om de URL gewoon gratis over te dragen. We wisten op voorhand dat Bavariababes bij Bavaria hoorde”, aldus Harm. 

De commerical (zie hieronder) en het in het bezit houden van de URL Bavariababes.nl waren voor Bavaria eerder aanleiding om een gerechtelijke procedure te starten. Deze is nu afgewend doordat ze er samen uit zijn gekomen. Overigens is de muziekkeuze in het begin ook herkenbaar van de commercial van Heineken.   

Lees ook:Bavaria aast op titel ‘energiezuinigste brouwerij ter wereld’
Lees ook:Keukenboer legt Bavariababes.nl vast
Lees ook:Bavaria mag blijven!
Lees ook:Marktaandeel Bavaria groeit
Lees ook:Stormloop Bavaria-bier door EM-TE actie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.