Nieuwe Heineken Light commercial in de USA

Het reclamebureau van Heineken in Amerika, Wieden + Kennedy New York, heeft de nieuwe commercial Occasionally Perfect gelanceerd. Deze zal alleen in de V.S. te zien zijn aangezien het voor het bier Heineken Light is, een low-alcohol bier. Je ziet mooi hoe verschillend commercials kunnen zijn tussen de Nederlandse en Amerikaanse biermarkt.

Deze ‘occasionally perfect’ is een onderdeel van de nieuwe Open Your World-campagne. Overigens vind ik de positionering ook wel iets voor de alcoholarm en -vrij bieren. Next step zegmaar. Nu zijn de commercials voor alcoholvrij bier in Nederland nog vooral gericht op de smaak en dat je nauwelijks het verschil proeft. Alcoholvrij bier is nu wel geaccepteerd waardoor je meer op het moment kunt insteken waarop je het drinkt. ‘Perfect op sommige momenten’ en dan linken aan de BOB-campagne of zwangere vrouwen . (bron: reclamewereld.blog.nl)  

Lees ook:Video blind proeven van Alcoholvrij bier
Lees ook:Nieuwe bierbehandeling voor alcoholvrij witbier
Lees ook:Nieuwe Heineken commercial: The Switch
Lees ook:Hilarische biercommercials voor de kerst
Lees ook:Nieuwe Heineken commercials…. leuk?

2 reacties op “Nieuwe Heineken Light commercial in de USA

  1. TTM Communicatie

    Het is wel een commercial waarover je even moet nadenken. Ik vind hem zelf niet aansluiten bij het merk Heineken zoals ik het ken.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Aikibob

    Nee ik heb hem ook totaal niet heb hem 10 keer gekeken maar een Heineken Light drink je dus alleen in louche tenten met de maffiia? Of is dit een slappe mannier om een slap bier een stoer imago te geven. De kosten… van de commercial… die wil ik ook wel hebben!!!

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.