Uit de poll op dit blog blijkt dat de meeste bierdrinkers een overzicht van de bieraanbiedingen graag via de mail of nieuwsbrief ontvangen, 31 procent. Tegelijkertijd geeft het aantal reacties op de poll aan dat de bierdrinker het eigenlijk ook niet veel interesseert. Nog nooit kreeg ik zo weinig stemmers op een vraag, onder de 100.
Overigens wordt de bieractie top drie op dit blog altijd goed bekeken, dus je kunt ook niet zeggen dat mensen dát weer niet interesseert. Ik denk dat er meer dan voldoende mogelijkheden zijn waarop mensen achter bieraanbiedingen kunnen komen. En bovendien hangt het wellicht bij de bierliefhebbers ook vaak van het moment af waarop ze bier gaan drinken. Dan maken ze op dat moment een bierkeuze.
Daarbij doel ik overigens niet op de massa’s mensen pils kopen in de supermarkt. Inmiddels is wel duidelijk dat de supermarkten met de extreem hoge bieraanbiedingen maar vooral consumenten willen trekken. De website die acties bundelt blijken voor 23% van de stemmers handig en 19% zegt inderdaad niets te willen ontvangen en zelf wel op zoek te gaan. 14% ziet de bieraanbiedingen graag in een thuisgestuurde folder en 13% vindt een applicatie handig. Dit laatste aantal zal naar verwachting de komende jaren hard gaan groeien.
Lees ook:Welk bier drink jij?
Lees ook:‘Vrouwenbier heeft toekomst!’
Lees ook:Bieraanbiedingen alleen nog via telefoon?
Lees ook:Bittervoorkeur in bier houdt aan in 2013
Lees ook:Wie zijn de biergenieters op bier.blog.nl?
Blijf op de hoogste van leuke aanbiedingen, kortingen en andere leuke acties betreffende Vans schoenen. Meld je Helemaal gratis aan op de nieuwsbrief!
Ik zelf hoor bij die 31 procent, die het liefst via een nieuwsbrief wil ontvangen. Dat heb ik voor vans kopen gedaan, werkt goed hoor. En nog andere, net als deze Bieraanbieding. Goed hoor!