Grolsch wint biermerkenstrijd

In de verkiezing van de FNLI, de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie, is Grolsch verkozen tot merk van het jaar 2011 in de categorie Alcoholische Dranken. Deze prijs geeft de waardering van de Nederlandse supermarktklant weer.

Grolsch nam het in de alcoholische categorie op tegen andere grote biermerken als Jupiler, Bavaria, Hertog Jan, Lindemans, Amstel en Heineken. Volgens de jury van de FNLI laat Grolsch op een innovatieve wijze zien dat zij met het biermerk een emotioneel gevoel bij het publiek weet op te wekken.

Aan de verkiezing van het beste merk van Nederland doen de 100 merken mee met de grootste omzet van Nederland.  Op basis van een grootschalig consumentenonderzoek wordt de merkkracht bepaald.

Bron: FNLI

Lees ook:Grolsch Merk van het jaar 2012 in alcoholische dranken
Lees ook:Hertog Jan wederom sterkste merk
Lees ook:Beste en lekkerste bockbier wedstrijden in aantocht
Lees ook:Amstel grote winnaar PINT Beste Nederlandse Bock
Lees ook:PINT Bokbierfestival vandaag van start!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.