Bavaria heeft een nieuwe consumentenwebsite gelanceerd. Daarmee luidt de Brabantse bierbrouwer haar nieuwe online communicatiestrategie in. Nederland is samen met het Verenigd Koninkrijk het eerste land dat overgaat naar de nieuwe website. De komende drie maanden volgen nog 21 landen.
De site is gebaseerd op de gedachte dat een website als platform niet meer leidend is. Peer Swinkels, directielid van Bavaria, licht toe: “De nieuwe website is voor ons een visitekaartje van topkwaliteit, waar de consument in een inspirerende Bavaria omgeving snel van de juiste informatie voorzien kan worden. De dialoog met onze consument willen we echter aangaan in de omgeving waar die consument uit eigen beweging al aanwezig is, bijvoorbeeld op Facebook”.
Swinkels vervolgt: “De lancering van de nieuwe website is de eerste stap in de nieuwe online communicatiestrategie en zal dit jaar opgevolgd worden door verschillende initiatieven op Social Media-gebied. Deze strategie gaat het bovendien mogelijk maken dat de consument meer en meer aan tafel zit bij het ontwikkelen van nieuwe initiatieven”.
Bekijk de nieuwe website op www.bavaria.com.
Lees ook:Bavaria 0.0% Wit wint FoodTopAward
Lees ook:Bavaria lanceert nieuw logo
Lees ook:AB InBev geeft horecaondernemers inspiratie
Lees ook:Charlie Sheen speelt in op drinktaboe’s
Lees ook:Biertoerisme stimuleren!
Ik was op zoek naar een verkooppunt van Bavaria rijstbier in Enschede…Kunt u mij verder helpen?
met vriendelijke groet, M. de Jong