Grolsch ondergaat metamorfose

Verpakkingen en labels gaan er van Grolsch wereldwijd compleet anders uitzien. Een groene achtergrond met rode accenten waarin de G goed zichtbaar is, moeten in de toekomst voor de Grolsch-herkenbaarheid gaan zorgen. Het biermerk heeft de verpakkingen vernieuwd om volgens eigen zeggen een consistente en opvallende verpakkingslijn te creëren, waarbij het draait om smaak en verfrissing.  Vanaf week 10 zijn alle nieuwe verpakkingen in het winkelschap te vinden.

De nieuwe verpakkingen hebben betrekking op de labels van de Grolsch Beugel, de Grolsch 33cl en 25cl fles, het Grolsch blik en alle eenmalige omverpakkingen. De kratten en de vorm van de flessen zijn recent al geïnnoveerd en blijven ongewijzigd.

De verpakkingen hebben inderdaad een frissere uitstraling, mede ook door ‘t groen in combinatie met ‘t rood. Dat wit was toch wat eentoniger en saaier en viel erg weg in het schap.

Bron: Grolsch

Lees ook:Grolsch Herfstbok nu al verkrijgbaar én in blik
Lees ook:Bier in blik bezig aan sterke opmars in VS
Lees ook:Grolsch maakt overstap naar lichtgewicht kroonkurk
Lees ook:Grolsch komt met Nederlandse alcoholsite
Lees ook:Grolsch lanceert nieuw pils: Kornuit

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.