Met Grolsch beugel ‘PLOP’-geluid de wereld over

De ‘Plop’ die eerder in de Grolsch campagne te horen was gaat een nog centralere rol spelen in de nieuwe Grolsch-campagne die de pay-off: ‘Grolsch. Het klinkt al lekkerder’ mee krijgt. De commercial met de titel ‘Chain’ vormt de aftrap waarbij het plop-geluid van de beugelfles moet zorgen dat mensen op alledaagse momenten zin krijgen in Grolsch.

Vanaf vandaag, 5 maart 2012, is de commercial te zien op de televisie waarmee Grolsch volgens eigen zeggen invulling geeft aan haar missie om het bijzonder lekkere Grolsch bier voor iedereen toegankelijk te maken.

Die plop is zeker heel herkenbaar en een vorm van herkenning dat je bindt aan het biermerk. Fantastisch gevonden om hier een verdere invulling mee te geven aan het biermerk Grolsch. De nieuwe commercial laat de aanstekelijke werking van het ‘plop’ geluid zien van de Grolsch beugelfles die de kijker uiteindelijk brengt naar de Verenigde Staten.

Opnames
Voor de opnames van de tv-commercial heeft Grolsch een reis van 22.000 km afgelegd van Kockengen tot Buenos Aires en zijn meer dan 500 Grolsch beugelflessen gebruikt. De commercial is binnen vijf dagen opgenomen en er werkten 63 crewleden, 25 acteurs en 125 figuranten aan mee.

Bron: Grolsch

Lees ook:Nieuwe Grolsch commercial ‘plop’
Lees ook:Grolsch plopt Wilhelmus
Lees ook:Nieuwe Grolsch-campagne toont merkgeschiedenis
Lees ook:Nieuwe Grolsch commercial
Lees ook:Nieuwe commercial van Kornuit pils

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.