Grolsch en NRC Media sluiten samenwerking

Grolsch gaat het bier leveren voor het nieuwe Mediacafé van het NRC dat eind 2012 in Amsterdam open zal gaan. Deze nieuwe horecalocatie bestaat uit een groot café, een restaurant en een terras met 200 zitplaatsen.

Naast Grolsch, zullen onder andere Pilsner Urquell en Peroni Nastro Azzurro geschonken worden in het mediacafé. Dit is een van de basisafspraken van het driejarig contract dat Grolsch en NRC met elkaar hebben afgesloten.

Grolsch wordt ook mediapartner van NRC Media en er wordt gekeken naar een samenwerking op het gebied van evenementen en festivals.

Lees ook:Grolsch doet ‘t goed in de UK
Lees ook:Heineken sluit wereldwijde marketingdeal met Facebook
Lees ook:Grolsch lanceert nieuwe wervingssite voor personeel
Lees ook:Social media en bierbrouwers nog geen huwelijk
Lees ook:Grolsch focust op 100% duurzame gerst

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.