Grolsch Merk van het jaar 2012 in alcoholische dranken

Opnieuw is het biermerk Grolsch in de categorie alcoholische dranken door Nederlandse Shoppers beloond met de Merk van het Jaar Award. De FNLI Merk van het Jaar Award werd voor het zesde achtereenvolgende jaar uitgereikt door de  Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI), in samenwerking met EFMI Business School, onderzoeksbureau GfK Panel Services Benelux en Foodmagazine om de waardering van de Nederlandse supermarktklant tot uitdrukking te brengen.

Op basis van een grootschalig consumentenonderzoek werden 86 merken beoordeeld op kwaliteit, innovatie-kracht en expressiviteit. De overall winnaar van de Merk van het Jaar Award is Douwe Egberts.

 

Lees ook:Grolsch wint biermerkenstrijd
Lees ook:Hertog Jan wederom sterkste merk
Lees ook:Hertog Jan-bier een merkwinnaar in de supermarkt
Lees ook:Awards brengt Canadees bier op hoger niveau
Lees ook:Foodmagazine Marketing Award naar Bavaria

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.