Grolsch speciaal- en alcoholarm bier in nieuw jasje

Bierbrouwer Grolsch geeft haar speciaalbieren en alcoholarme Stender een nieuw jasje. Door een aanpassing aan de verpakking en het etiket moeten de speciaal- en alcoholarme bieren beter te vinden zijn in het schap. Het Grolsch logo zal bij deze bieren net als bij de pilsverpakkingen voortaan altijd horizontaal en in dezelfde kleurstelling op de verpakking staan. Vanaf deze week zijn ze al in verschillende supermarkten en slijterijen te vinden.

 

De Grolsch bieren die er vanaf nu anders uit gaan zien zijn: Kanon, Weizen, Lentebok, Herfstbok, Stender en Stender Lemon & Lime zowel verpakking als etiket. Ook de blikken van Kanon, Herfstbok en Stender krijgen de metamorfose. Alle verpakkingen zijn gemaakt van gerecycled materiaal waarbij het karton is voorzien van het FSC-keurmerk. Ook in de horeca is vernieuwing zichtbaar. De horecaondernemer had tot nu toe apart glaswerk voor het lentebok en het herfstbok. Grolsch heeft nu gekozen voor één glas waar beide bokbieren in geschonken kunnen worden.

Focus op speciaalbier
Het is duidelijk dat Grolsch de consument graag wil laten zien dat zij ook speciaalbier in het assortiment heeft. Zij maakte namelijk vandaag ook bekend dat het vanaf week mogelijk is om speciale proefverpakkingen te kopen met vier speciaalbieren en twee proefglaasjes. Daarbij roept de bierbrouwer bierliefhebbers op om de Grolsch speciaalbieren vooral met anderen te proeven.

Lees ook:Grolsch lanceert Stender Lemon en Lime
Lees ook:Grolsch Lentebok nu in blik
Lees ook:Grolsch lanceert Stender Red Orange
Lees ook:Grolsch Herfstbok nu al verkrijgbaar én in blik
Lees ook:Grolsch kanon: geen typisch Grolsch-bier

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.