Grolsch lanceert nieuwe wervingssite voor personeel

Terwijl bierbrouwers aan alle kanten bezuinigen op personeel lanceert Grolsch een nieuwe wervingswebsite voor potentiële medewerkers: www.werkenbijgrolsch.nl Bij deze brouwer moet je dus zijn! Het doel is om potentiële medewerkers en geïnteresseerden een goed beeld te geven van Grolsch als werkgever. De website biedt onder meer informatie over de verschillende vakgebieden binnen de brouwerij, opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden, stage & afstuderen en uiteraard een overzicht van de openstaande vacatures. Daarnaast zijn verschillende medewerkers aan het woord. Zij vertellen over hun werk, hun functie en hoe zij het werken bij Grolsch ervaren.  

Vacatures via social media
Naast de nieuwe website worden de wervingsactiviteiten van Grolsch ook gestart via social media onder de noemer ’Werken bij Grolsch’. Via LinkedIn, Facebook en Twitter worden alle vacatures actief gedeeld.

Tom Verhaegen, Algemeen Directeur Koninklijke Grolsch: “Bij Grolsch houden we van uitgesproken collega’s met eigen ideeën en concrete plannen, die hun verantwoordelijkheid durven en willen nemen. We stimuleren zelfstandigheid, moedigen talent aan, geloven in teamwork en gedeeld vakmanschap. Het beste bier wordt immers gemaakt met de inzet van de beste mensen. De nieuwe website en de inzet van social media gaan ons helpen deze mensen aan te trekken.”

Lees ook:Social Media Bier?
Lees ook:Grolsch terug op geboortegrond in Groenlo
Lees ook:Grolsch pakt drinkend personeel hard aan
Lees ook:Grolsch Herfstbok nu al verkrijgbaar én in blik
Lees ook:Bavaria lanceert vandaag nieuwe website

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.