Op zaterdag 19 oktober 2013 vindt bij Brouwerij ‘t IJ de grootste onafhankelijke bockbier consumententest plaats. Als sinds 2001 kijken bockbierdrinkers en brouwerijen jaarlijks uit naar deze wedstrijd die is uitgegroeid tot een belangrijke graadmeter voor de smaak en kwaliteit van het Nederlandse bockbier. 135 proevers uit het hele land beoordelen in meerdere rondes 45 Nederlandse bockbieren.
Wie volgt dit jaar de onderstaande winnaars van 2012 op? Zullen Texels Bock en SNAB Ezelenbok opnieuw bij de winnaars horen?
Standaard Bockbier
1e Texels Bock
2e La Trappe Bockbier
3e Jopen 4 Granen bock
4e Rodenburg Bronckhorster IJsselbok
5e Gulzige Gans Bokkige Bok
6e Emelisse Hefstbock
Zwaar Bockbier
1e SNAB Ezelenbock
2e Texels Stormbock
3e Jopen Johannieter
4e De Prael Nelis
5e Zeeburg Dubbelbock
6e Brand Dubbelbock
Voor een impressie van de wedstrijd van afgelopen jaar bekijk de video hieronder. Voor meer informatie over de wedstrijd kijk op www.lekkerstebockbier.nl
Lees ook:Lekkerste bockbieren 2012: Texels Bockbier en SNAB Ezelenbok
Lees ook:Winnaars lekkerste bockbieren bekend
Lees ook:Lekkerste bockbieren van 2011: Texels bockbier en Jopen Johannieter
Lees ook:Wie wint de titel Beste bockbier van Nederland?
Lees ook:Beste Bockbieren van Nederland bekend!
I think that everything said was very reasonable.
But, think on this, what if you were to write a awesome
headline? I ain’t saying your information isn’t good.,
however what if you added a headline that grabbed a person’s attention? I mean 19-10-’13:
Lekkerste Bockbier van Nederland 2013 | Bier is kinda vanilla.
You ought to look at Yahoo’s home page and see how they create news headlines to grab people to open the links.
You might add a related video or a pic or two to get people excited about what you’ve written. Just my opinion,
it might make your posts a little livelier.
I have read so many posts about the blogger lovers but this piece of writing is truly a good paragraph,
keep it up.