Vandaag kan je de eerste en nieuwe commercial van Kornuit, het nieuwe pilsmerk van Grolsch op TV langs zien komen. De commercial vertelt het verhaal van de jongste generatie brouwers van Grolsch die, geïnspireerd door 400 jaar brouwerstraditie, op geheel eigen wijze het nieuwe pils Kornuit hebben gebrouwen. Bekijk hieronder de commercial.
Volgens de brouwer gaat de commercial over progressief vakmanschap en vakmanschap anno nu. Grolsch richt zich met Kornuit en dus ook in de commercial op de energieke en stoere twintigplusser die graag op stap gaat met vrienden, nieuwe dingen wil ontdekken en tegelijkertijd kwaliteit en vakmanschap erg waardeert.
Ben benieuwd! Wat vind je ervan?
Lees ook:Grolsch opent eerste Kornuit stadscafé
Lees ook:Grolsch lanceert nieuw pils: Kornuit
Lees ook:Nieuwe Grolsch commercial
Lees ook:Nieuwe Grolsch commercial ‘plop’
Lees ook:Nieuwe 140 jaar Amstel commercial
Is dit wat ik op een bierblog wil lezen, dat er een nieuwe reclame is gemaakt voor een bier? Dit Blog gaat toch vooral over speciaalbier, en niet over pils dat ze proberen op te leuken met een of ander verhaal uit een reclamemachine? Ik wil graag nieuws lezen, en meningen horen, maar ik vind het jammer als dit blog steeds meer een prikbord voor persberichten word en eigenlijk een reclamezuil voor de hoogste bieder. Verder ga zo door, want ik geniet van je blog, maar wel graag minder reclame.
Beste Joris, voor ieder wat wils. Het is een combinatie van beiden en verder… het is een bierblog geen speciaalbierblog, dus nee absoluut niet alleen speciaalbier. Het gaat om alles wat bierbranche breed gebeurt. Ook staan er vaak leuke, berichtjes over nieuwe bieren bij kleine brouwerijen en het ontstaan van nieuwe brouwerijen op dit blog. Overigens kreeg ik daar recent weer de opmerking van een andere bierliefhebber over… waarom moeten al die bieren van kleine brouwerijen die in een winkel in de achterhoek verkrijgbaar zijn nu op jouw blog… ha haaaa zoveel liefhebbers, zoveel wensen, zoveel meningen!
‘n Heul hoog hipstergehalte: dat fietsje (vermoedelijk een ‘fixie’), dat skateboard, die baardjes en kleertjes. Ik kan alleen maar vaststellen dat ik niet tot hun doelgroep behoor. En natuurlijk weer geen vrouw te bekennen. Een leuke naam voor het bier, dat wel.