Het is interessant om te zien welke stappen pilsmerken op dit moment zetten om de bierdrinker aan het merk te binden. Immers het is en blijft een moeilijk markt nu. Warsteiner lanceerde deze week een nieuwe website waarbij de kleurstelling verder is aangepast. Het merk zal steeds verder afscheid nemen van de gele kleur en meer gebruikmaken van de zwarte kleur. Wat is het toch met die gele kleur. Ook Hertog Jan heeft de gele kleur waarwel gezegd en is meer gaan werken met zwart en goud.
De restyling van Warsteiner moet luxe en internationale klasse uitstralen. De website is nu al te bekijken op www.warsteiner.nl. Ook deze brouwer heeft de toepassing van films en video ingezet op de website. Zo kan de bierdrinker op film zien hoe het brouwproces in elkaar steekt, welke ingrediënten er zijn gebruikt en geven afdelingshoofden voor de camera uitleg over kwaliteitscontrole.
En ook niet onbelangrijk kan je op video zien hoe een Warsteiner het beste getapt kan worden. Bekijk het zelf! Ik ben erg benieuwd of dit hen aan de bierdrinker helpt. De site ziet er strak en mooi uit en straalt inderdaad echt luxe uit. Ik vraag mij af of de consument juist op dit moment niet valt voor meer down-to-earth in plaats van luxe…. Wat vind jij van de nieuwe site?
Lees ook:Christoffelbier heeft nieuwe website
Lees ook:Warsteiner lanceert limited edition
Lees ook:Warsteiner wil bierliefhebber verleiden te proeven
Lees ook:Eigenaar Warsteiner Brouwerij Albert Cramer overleden
Lees ook:Drinken uit een vuil bierglas ergernis nummer 1
Hoi
Wil ik de code en vullen …wil het niet eens.
Hier de deelnamecode 82-S2-3P
Ik zal het aan Warsteiner doorgeven…
Ik ben al 2 uur bezig met mijn code maar nog steeds niets. Hoekomt dat