Palm Sauvin introductie in Nederlandse horeca

In een select aantal Nederlandse horeca is de nieuwe Palm Sauvin vanaf 15 mei 2011 verkrijgbaar. Het is volgens de brouwer de innovatie van deze zomer. Dit gelimiteerde bier is alleen op fust verkrijgbaar en een vervolg op de uitgezette actie via de sociale media. Op Facebook werd de consument opgeroepen om de juiste naam te raden. Dennis Knelissen won met Palm Sauvin.

Palm Sauvin is een bier van hoge gisting, licht amberkleurig en wordt gebrouwen met de bekende PALM mouten en gist. Een extra variëteit is de Nelson Sauvin hop wat het bier een smaak van kruisbes, grapefruit en toetsen van Sauvignon Blanc geeft. Bijzonder is uiteraard wel dat het een bier van hoge gisting is met een alcoholpercentage van 4,6%. De Palm Sauvin vormt een aanvulling op het bestaande bieraanbod.

Bron: Palm

Lees ook:Palm introduceert nieuw bier
Lees ook:Palm Sauvin op fles in Nederland
Lees ook:De naam van het ‘nieuwe’ Palm bier wordt….
Lees ook:Brouwerij Palm wil Europese erkenning
Lees ook:Palm bier: mooie brug naar speciaalbier

2 reacties op “Palm Sauvin introductie in Nederlandse horeca

  1. @Eijkb

    Vorig jaar al geproefd als Palm 4.6. Leuk voor de horeca mits goed geprofileerd maar geen uitmuntend biertje mijn inziens.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.