Bierdrinkende Holly Valance boegbeeld Foster’s Gold

Leuk een brouwer die ‘t aandurft om een vrouw als boegbeeld van een reclame voor een nieuw bier in te zetten. En dan zonder dit direct in een stereotypering te plaatsen. De Australische bierbrouwer Foster’s heeft de 28-jarige zangeres en actrice Holly Valance van top tot teen in het goud vastgelegd voor de lancering van Fosters Gold. (foto: © Foster’s Gold) 

De reclamecampagne heeft een duidelijke knipoog naar de legendarische Bondfilm ‘Goldfinger’ uit 1964. Het leuke is dat Foster’s erin slaagt om een sfeer rondom het bier te creëren los van man of vrouw. Het gaat hier om ‘t concept erachter en dat zie ik als een vorm van de nieuwe biermarketing.

Valance zegt zelf dat ze trots is om voor het Australische biermerk te werken, zeker omdat ze zelf ook een trouwe bierdrinkende Australische is. Slim een bierdrinkende vrouw als boegbeeld dat past in ‘t concept.

Bron: Nieuwsblad.be

Lees ook:SABMiller neemt bierbrouwer Foster’s over
Lees ook:Zou SABMiller Foster’s overnemen?
Lees ook:Foster’s weigert overnamebod SABMiller
Lees ook:SABMiller doet vijandig bod op Foster’s
Lees ook:Splitsing van drankengigant Foster’s definitief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.