Het zal de komende week wel druk worden in de schappen van de bierblikjes van Heineken. Het Nederlandse bierconcern heeft in de 6-pack verpakkingen in totaal 30 speciale witte Heineken blikjes opgenomen (zie het voorbeeld links). Ieder blikje geeft voor 4 personen toegang tot het compleet uitverkochte Sensation ‘Into the Wild’.
Aan de onderzijde van de witte blikjes staat een actiecode die via het vermelde telefoonnummer kan worden doorgegeven. Tot media juni liggen de actieverpakkingen in de schappen. Heineken is al jarenlang partner van het Dance-event. Voor meer informatie kijk op www.heineken.nl
Lees ook:Met Heineken naar Wembley?
Lees ook:Wereldwijd nieuw ontwerp op verpakkingen Heineken
Lees ook:10-06-’12: Twents Speciaalbier Festival
Lees ook:Amstel glas met je eigen naam
Lees ook:Heineken sluit wereldwijde marketingdeal met Facebook
Komt deze actie ook op de sociale medio?
Maar liefst 30 blikjes? Dan is de kans dat je onderweg naar de winkel door een auto overreden wordt waarschijnlijk groter dan dat je zo’n blikje vindt…
Dan gaan er dus zometeen 30 gelukkige vakkenvullers naar Sensation.