In China is door de Taiwanese bierbrouwer Long Chuan onder licentie van Shanghai KT trading een complete Hello Kitty bierlijn gelanceerd. De bieren hebben 2,3 procent alcohol en zijn verkrijgbaar in zes verschillende tropische smaken zoals passion fruit, citroen en banaan. Het katje is erg populair op producten voor kinderen. Ik vraag me danook af voor wie deze bieren zijn bedoeld.
In 2011 bracht Beck’s ook al een Hello Kitty bierverpakking op de markt. Toen was het om de vrouw te enthousiasmeren voor bier. Ik begrijp dat brouwers het moeilijk hebben en niet meer weten hoe ze de biermarketing moeten aanpakken, maar van dit soort verpakkingen moeten ze naar mijn idee ver weg blijven.
Lees ook:Rosé of roze?
Lees ook:Verkoop Beck’s gaat niet door
Lees ook:Vanavond in Tournée Générale
Lees ook:Roze vrouwenbier wordt niet gewaardeerd
Lees ook:Bierverpakking misleidend? Doe (L)effe normaal
Fiona, in Aziatische landen is Kitty ook bij jong volwassen vrouwen zeer populair. Wij stoppen met het aanbidden van Nijntje als we de kleuterschool verlaten. Dat zou de verklaring kunnen zijn dat men een Kitty lijn maakt. Zoals je misschien weet drinkt men in o.a Japan bier of thee bij het diner. Nooit wijn.
I like the helpful information you provide in your articles.
I’ll bookmark your weblog and check again here regularly.
I’m quite certain I’ll learn plenty of new stuff right here!
Best of luck for the next!