Bieractie top drie week 3

Soms staat bier echt in de uitverkoop. Ik vraag me dan eigenlijk ook af is 50 % korting op bier in de supermarkt nog wel normaal. Voor het product vind ik eigenlijk dat er maximum aan korting op bier moet zitten. Wat vind jij? Laatje mening hieronder weten! Deze week in de bier actie tot 3 een combinatie van speciaalbier en pils. Dan blijkt ook meteen waar mijn opmerking van 50 % korting vandaan komt.

Op nummer één:
Wellicht wil de supermarkt gewoon van het bier af of heeft de bierbrouwer een overschot. Deze week bij Deen supermarkten twee dozen van 12 flesjes a 0.33 liter Olm van 11.96 voor 5.98 euro. Erg goed voor de naam vind ik het niet. Ach, de naam was eigenlijk al niet goed.

Op nummer twee:
Nog één keer dan een herfstbock in de bieractie top drie, ook omdat dit bier deze week een korting heeft van 50%. Bij de Mitra een set van zes flesjes a 0.30 liter Gulpener Herfstbock van 5,94 voor 2,97 euro. Overigens valt dit onder de actie acht halen vier betalen.

Op nummer drie:
Van de slogan lekker blondje zoekt man, dus mannen allemaal naar de winkel, bij Golff supermarkt zes blikken Amstel Blond a 0.50 liter van 3.54 voor 2.99 euro.

Lees ook:Bieractie top drie week 38
Lees ook:Bieractie top drie week drie
Lees ook:Bieractie top drie week 34
Lees ook:Bockbieractie top drie week 41
Lees ook:Bieractie top drie week 37

Eén reactie op “Bieractie top drie week 3

  1. @Eijkb

    Goed bier moet niet in de uitverkoop. Echter, halve liter blikken in de supermarkt raak je aan de normale consument niet kwijt. Althans, ik ken ze niet.

    De aktie van de Mitra vind ik wel oké alhoewel 50% ook hier veel is. Echter is de Mitra toch al een winkel waar je komt voor een goed biertje en dan is een dergelijke aanbieding goed besteed: deze komt terecht bij potentiële liefhebbers ipv het supermarktvolk.

    Het bier Olm danwel de supermarkt Daan ken ik niet. Zal iets plaatselijks zijn? In dat geval vermoed ik ook een overschot.

    Als je (speciaal)bieren aan de man wilt brengen kan je beter iets feestelijks doen met de verpakking of een gadget dan het aanbieden voor 50% v/d prijs. Dat zullen de mensen van de brouwerijen ook wel weten. Echter bepalen die niet het inkoopbeleid van een supermarkt(keten). En al helemaal niet de prijs.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.