Het biermerk Jupiler steunt het Belgische Elftal De Rode Duivels naar het WK-voetbal. Eerder werd al een unieke blikjes-actie gelanceerd. Nu is ook de Jupiler commercial volledig gericht op het WK-voetbal en hieronder te bekijken. Ook is de slogan voor veranderd in supporters weten waarom. Nu nog de stap om het daarna aan te passen in ‘bierdrinkers weten waarom’ in plaats van ‘Mannen weten waarom’ .
De commercial:
Lees ook:Jupiler helpt Belgisch voetbalteam naar wereldkampioenschap
Lees ook:Jupiler zet programma in voor verantwoorde voetbalsupporter
Lees ook:Jupiler komt weer met Supportersshirt
Lees ook:Nieuwe Jupiler campagne
Lees ook:Nieuwe Amstel commercial: vrouw drinkt ook bier
Dames laat je niet voor de gek houden. Kijk eens op
Heineken.nl hoe schandalig daar jonge meiden uit de kleren gaan,
en dan ook nog bekritiseerd worden door mannen op hun onvolkomenheden.
Die site is zo vrouwonvriendelijk, nog veel werk te doen
voordat vrouwen ook serieus wordten genomen op alle fronten.