De beste ‘bierdeal’ is de toekomst

De online ontwikkelingen volgen elkaar snel op en zijn bijna niet bij te houden. Je raakt danook nooit uitgekeken op online gebied. In diverse bladen en op internet hoorde ik dat de website die allerlei producten via een biedingssysteem verkopen weleens de toekomst kunnen worden. Consumenten hebben dan bijvoorbeeld de mogelijkheid om gedurende 24 uur te bieden op de activiteit, product of dienst. De producent en het product hebben zo gratis marketing en PR voor hun product en de consument profiteert van een enorme korting. Ik was natuurlijk eens benieuwd of er al producten op biergebied via deze manier worden aangeboden.

En jahoor in Amerika is dit uiteraard alweer voor bier en bierproducten te vinden. Op www.beermenus.com zijn de exclusieve deals te sluiten voor menu’s, bieren en bierproducten. Deze tool is op beermenus nieuw en een aanvulling op de site die vooral ook informatie verschaft over de verkrijgbaarheid van bier. Het grappige is ook dat ik stomverbaasd ben als daar ineens bieren van brouwerij ‘t IJ op staan. Interessant om hier eens naar te kijken. Dit concept kan ook in Nederland werken voor de PR, marketing en promotie van bier en bierproducten. We kunnen er alle kanten mee op. Restaurants en horecazaken kunnen zichzelf in de picture zetten door bijvoorbeeld een leuk biermenu te maken en dit tegen de beste deal aan te bieden.

Of een nieuw biermerk, bier, bierproduct krijgt zo een eenvoudige toegang tot de doelgroep. Nu is natuurlijk de vraag: wie pakt dit initiatief op!

Lees ook:Nieuwe website Bier! Magazine
Lees ook:Heineken verandert bedrijfslogo
Lees ook:Nieuw Surinaams bier op komst
Lees ook:Heineken tekent contract met Google
Lees ook:Biobier dé nieuwe trend?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.