De Ster Gouden Loekie is gisteren uitgereikt aan ‘Buddyhond’ van KNGF Geleidehond. Natuurlijk een hele leuke reclame, maar waar blijven de bierbrouwers?
De laatste biermaker die genomineerd was voor deze publieksprijs was Heineken met de reclame “Men with talent“. De laatste keer dat een bierbrouwer won was in 2009, wederom Heineken met de “walk in fridge“.
Tijd voor een nieuwe leuke reclame. Dat Nederlandse brouwers iets moois kunnen neerzetten weten we allemaal. Voorbeelden genoeg. Denk maar eens terug aan Zo nu eerst een Bavaria. Ik ben benieuwd wat 2015 gaat brengen.
Lees ook:Het beste Nederlandse nieuwe bier van 2011
Lees ook:Wel of geen A-biermerk bij Discounters?
Lees ook:Leren, leren, leren
Lees ook:Wieckse ook in alcoholvrij varianten 0.0%
Lees ook:‘Bavaria redt Voetbalclub NAC’
Maar dan is het nu tijd voor een leuke bierreclame voor vrouwen. Bierdrinkende, wel te verstaan. En niet alleen weggezet worden als rosébier drinkers! Geef mij, en vele andere vrouwen maar een pint echt bier van de tap, geen pils.
Helemaal mee eens!