Ik bivakkeerde een paar dagen in de Belgische Ardennen zoals wellicht op Facebook duidelijk werd. Morgen is er weer meer te lezen over mijn bierbelevingen. Nu alvast de aankondiging dat morgen, dinsdag 11 december, in 200 Grolsch horecagelegenheden een pop quiz wordt gehouden speciaal voor 3FM Serious Request.
Met de 3FM Serious Request P(L)OP Quiz wordt zoveel mogelijk geld ingezameld voor de Glazen Huis actie in Enschede. Voor deelname aan de Quiz gaat van elke Grolsch horecagelegenheid €50,- naar het goede doel. Daarnaast kan iedere deelnemende horecagelegenheid gedurende de quiz-avond op eigen initiatief extra geld inzamelen.
Edwin Blom, Directeur Verkoop Koninklijke Grolsch: “We hopen met deze 3FM Serious Request P(L)OP Quiz zoveel mogelijk mensen naar de horeca te trekken. Het zou geweldig zijn om die avond samen met horecapartners én consumenten een mooi bedrag in te zamelen voor de Glazen huis actie in Enschede.”
Deelnemen
In vijf spannende rondes wordt de popmuziekkennis van de verschillende teams getest. Uiteraard is er voor het winnende team een unieke prijs beschikbaar. Belangstellenden zijn van harte welkom om deel te nemen aan de quiz bij één van de deelnemende horecagelegenheden. Een overzicht hiervan is te vinden op www.grolsch.nl. De exacte aanvangstijden zijn op te vragen bij de betreffende horecagelegenheid.
Lees ook:Grolsch in actie voor 3FM Serious Request
Lees ook:Bier voor 3FM Serious Request
Lees ook:Website Grolsch gehackt
Lees ook:Maak jij je zorgen om Grolsch?
Lees ook:Ludieke actie Hertog Jan voor Serious Request