Grolsch herfstbokactie aangepast

Trouwe lezers van mijn blog hebben de afgelopen dagen wellicht wat vervelende reacties langs zien komen over de Grolsch herfstbokactie. Klachten waren dat mensen niet wisten waar ze de codes konden invullen of dat codes niet werkten. Ik vond het vooral bijzonder om te zien hoeveel mensen aan zo’n actie meedoen. Zelf koop ik het bier en gooi ik al snel de verpakking weg zonder erop te kijken. Moet ik toch ook eens vaker doen! Om aan alle onduidelijkheden en boze reacties een einde te maken heb ik contact gehad met Grolsch! Daarop hebben zij een aantal zaken aangepast. Hieronder volgt een toelichting!  

“Grolsch biedt consumenten met de Herfstbok actie-verpakking de kans om dit najaar heerlijk te ontspannen tijdens een culinair arrangement voor twee personen inclusief overnachting in een van de prachtige locaties van Sandton Hotels. Op www.grolsch.nl/herfstbok kunnen consumenten hun gegevens en actiecode invullen, en zien of zij gewonnen hebben. Elke 200-ste inzender van de code wint een arrangement. In totaal wordt 300x een culinair arrangement vergeven. Alle deelnemers die geen prijs winnen ontvangen eenmalig (per deelnemer) een Sandton Savings tegoed van € 25,-. Dit tegoed kan besteed worden als korting op een van de arrangementen van Sandton Hotels.

Gezien de reacties die we van consumenten binnenkrijgen, blijkt nu dat we helaas niet duidelijk genoeg hebben gecommuniceerd dat het níet gaat om de code die men invoert, maar om elke 200ste inzending. De code dient puur en alleen om aan te tonen dat men daadwerkelijk een Herfstbok-actieverpakking heeft gekocht. Op deze manier hoeft de consument geen kassabon te overhandigen. De code hoeft daarom niet uniek te zijn.

Verder klopt het inderdaad dat iedere persoon/deelnemer maximaal 25 keer kan deelnemen. Deze limiet is ingesteld om te voorkomen dat een persoon/deelnemer 200x een code gaat invoeren om op die manier de prijs te winnen.

Vanuit Grolsch betreuren we het dat de actie niet duidelijk genoeg is uitgelegd. Naar aanleiding van de reacties van consumenten hebben we onze actievoorwaarden zodanig gewijzigd dat dit duidelijker verwoord is.”

Hopelijk stelt dit iedereen weer tevreden!

Lees ook:Grolsch Herfstbok nu al verkrijgbaar én in blik
Lees ook:Horeca ondernemers vallen in de prijzen met biercreatie
Lees ook:Grolsch bokbier actie
Lees ook:Acties van bierbrouwers leuk?
Lees ook:Grolsch speciaal- en alcoholarm bier in nieuw jasje

7 reacties op “Grolsch herfstbokactie aangepast

  1. Dennis Piet

    Grolsch beweert dat ik persoonlijk in 5 minuten tijd 33 keer een actiecode heb ingevuld. Als bewijs stuurden zij mij een logfile. Hieruit bleek echter dat deze pogingen allemaal vanaf een IP-adres van Grolsch zelf waren gedaan …. Afgezien daarvan: 3 pogingen in 1 seconde tijd is fysiek onmogelijk. Dit was eerder een bewijs dat hun systeem niet deugt.

    Als ik de andere reacties op internet zo lees hebben meer mensen al direct een melding gekregen dat de code al gebruikt was. Maar als de codes niet uniek zijn (8 dezelfde codes in 2 kratten ….) dan is dat niet meer dan logisch !!!

    Waardeloze actie van Grolsch

      /   Beantwoorden  / 
  2. Niels

    Zelfs een speciale actie kan mij niet bewegen dat veel te zoete limonade-bokbier te drinken…

      /   Beantwoorden  / 
      1. Fiona de Lange

        Nou nou..

          /   Beantwoorden  / 
    1. Fred Schiphorst

      Je moet het ook niet drinken, je moet het gebruiken om je sudderlapjes in de laten sudderen. Die zoetheid maakt het bier daar juist heel geschikt voor. Drink je er een ander biertje bij!

        /   Beantwoorden  / 
  3. J vierveijzer

    Sinds lange tijd weer eens bokbier geprobeerd.lekker!

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.