Uitbreiding Femsa biermerk

Mexico is één van de sterkgroeiende en florerende bierlanden in de wereld. Investeren in deze biergroeimarkt levert danook wat op. Femsa, de Mexicaanse bottelarij die Heineken een aantal jaar terug heeft verworven gaat daarom voor 826 miljoen euro investeren in de uitbreiding van de winkelketen Oxxo.

Dit is dus goed nieuws voor het biernetwerk van brouwer Heineken Mexico. Femsa opende de afgelopen jaren al duizend nieuwe filialen in Mexico en Colombia, waardoor het netwerk begin dit jaar was uitgegroeid tot 9561 Oxxo-winkels.

Bron: De Telegraaf.

Lees ook:Heineken introductie in Mexico
Lees ook:Heineken sluit Mexicaanse brouwer in de armen
Lees ook:Biermarkt verandert komende jaren
Lees ook:Brouwers moeten exclusiviteitscontracten in Mexico fors inperken
Lees ook:Afrika bierpionier stopt na 40 jaar

Eén reactie op “Uitbreiding Femsa biermerk

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.