Nieuwe Jupiler campagne

Tijdens de kampioenswedstrijd gisteren tussen FC Zwolle en FC Eindhoven lanceerde Jupiler hun nieuwe campagne voor 2012 onder de vlag ‘Jupiler Big Times’. Met de campagne wil Jupiler nog meer mannen aan zich binden. De wedstrijd was compleet uitverkocht echter zes fans konden alsnog vanaf een Big Sofa 40 meter boven het stadion kijken naar de wedstrijd. Toch leuk dat er dan een vrouw bij zit, want inderdaad die drinken ook bier en kijken naar voetbal.

Jupiler Big Times zal fans de kans geven om ultieme mannen-ervaringen te beleven met vrienden van een road trip langs drie Europese muziekfestivals tot een buitengewoon bezoek aan de FA Cup Final in Londen en een mega-barbecue verzorgd door de wereldkampioen Barbecueën uit België.

Snelgroeiend merk
Jupiler groeit momenteel snel op de Nederlandse markt. Ik vraag me nu natuurlijk af, waarom wint dit biermerk terrein ten koste van andere merken die zich eerder ook zo sterk op mannen hebben gericht. Volgens onderzoek van Euro RSCG heeft het merk het sterkste ‘brand momentum’ van alle bieren – wat duidt op een steeds sneller groeiende populariteit van het merk. Voor mijn gevoel vinden veel mensen het bier vooral ook gewoon lekker en was de bierdrinker toe aan een nieuw verfrissend merk.

Vanaf volgende week kunnen consumenten een plaats winnen op de Big Times sofa in de uitzending van Voetbal International. Winnaars gaan samen met 3 vrienden eerst eten in een restaurant om vervolgens naar de studio gebracht te worden met de taxi. Zij kunnen zo de uitzending ‘Big Times’ bijwonen. Ik nodig graag alle vrouwen van deze mannen uit om gratis aanwezig te zijn bij een van de bier en vrouw-avonden die georganiseerd worden. Stuur een mail naar [email protected]

Lees ook:Jupiler komt weer met Supportersshirt
Lees ook:Bedank het Nederlands elftal!
Lees ook:Amstel verliest Ajax aan Jupiler
Lees ook:Jupiler commercial voor Belgisch Elftal
Lees ook:Jupiler opent E-shop

5 reacties op “Nieuwe Jupiler campagne

  1. André

    Zag het gister toevallig op een flesje staan en vroeg me al af wat het betekende. Ik dacht even dat ze overgenomen waren of iets dergelijks. Voor de liefhebbers: het is te vinden op het halsetiket.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Joyce

    Is er dan al een nieuwe bier en vrouw-avond gepland?

    Maar inderdaad zijn vrouwen en voetbal net zo gewoon als vrouwen en bier! :)

      /   Beantwoorden  / 
    1. Fiona de Lange

      Ha Joyce, Ja meerdere zelfs. Komende week staan ze op de site!!

        /   Beantwoorden  / 
      1. Joyce

        Ben benieuwd of ik erbij kan zijn… zal de website in de gaten houden!

          /   Beantwoorden  / 
  3. Wim Faasse

    Ik vind dit biertje nog steeds het lekkerste bier op een feestje, bij ons thuis vraag je uiteraard wat wil je drinken en de vraag was graag een biertje van en je raad het al natuutlijk een jupiler geen probleem deze week in de reclame en kocht gelijk drie kratten maar wat bleef er weinig over bijna allemaal op.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.