Vandaag heeft Warsteiner tijdens de Berlin Fashion Week een limited edition fles voor het goede doel IWISHUSUN (I wish you sun) geïntroduceerd. IWISHUSUN zet zich in voor het overwinnen van blindheid. In 80% van alle gevallen kan blindheid namelijk worden genezen, maar vaak is daar simpelweg geen geld voor. Deze limited edition is ontworpen door Marcelo Burlon, designer van het populaire label County of Milan, maar ook DJ, stylist en evenementenmanager.
Andy Chiu, hoofd brand management bij Warsteiner: ‘We zijn er trots op dat we onderdeel uitmaken van deze bijzondere samenwerking en op deze manier een bijdrage kunnen leveren aan een mooi doel: mensen weer laten zien. Marcelo is een van de meest opvallende ontwerpers van het moment. Prints spelen een grote rol in zijn ontwerpen, die heel levendig en extreem kleurrijk zijn.’ Naast de Warsteiner flesjes heeft Burlon ook een speciaal T-shirt voor IWISHUSUN ontworpen.
Op dit moment is de limited edition alleen nog te koop in Berlijn.
Lees ook:Brewdog lanceert viagra bier voor William en Kate
Lees ook:Warsteiner lanceert kroonkurken actie
Lees ook:Vernieuwde uitstraling Warsteiner
Lees ook:Limited edition Grolsch Beugelfles ‘Op 2011′
Lees ook:‘Jongerenbier’ Cuvée des Trolls succesverhaal