Voor de bierliefhebber is dit oprecht een droombaan. Bier testen en proeven en dan als beloning ook nog eens 10.000 pond krijgen. Dat lijkt te mooi om waar te zijn. Het Britse InBev is op zoek naar iemand die 6 dagen lang het bier Budweiser 66 wil proeven op muziekfestivals. Het is een publiciteitsstunt maar de verdiensten zijn echt.
De werkzaamheden? Voordat het bier aan muzikanten, dj’s en festivalgangers wordt geschonken dien je het te beoordelen op aroma, uiterlijk, temperatuur en smaak. Net als bij de eerdere vacature van het oppassen op een Australisch tropisch eiland hoopt Budweiser op deze manier tienduizenden sollicitanten te krijgen en zo de nodige publiciteit.
Het is eenvoudigweg een rekensommetje maken wat je als bedrijf over hebt voor het verkrijgen van de publiciteit én uiteraard alle gegevens van serieuze bierliefhebbers. In dit geval 10.000 pond dus.
Lees ook:AB InBev plukt vruchten van WK Zuid-Afrika
Lees ook:Lekker stoer. Een zeer welkome frisse wind
Lees ook:AB InBev officiële biersponsor WK-voetbal 2018 en 2022
Lees ook:Budweiser introduceert nieuwe vorm bierblikje
Lees ook:Uberseehopfen, een cadeautje uit Duitsland
Aroma: flauw
uiterlijk: bleek
temperatuur: koud
smaak: waterig
Verder nog iets?
Ik zou zeggen, ga ervoor!!