Barbar doet Grolsch na

BarbarHet paradepaardje van Grolsch, de beugel, is nu ook bij Barbar geïntroduceerd. Het ‘lieve’ uitziende biertje ziet er nu wel een beetje apart uit. Ik moet er heel erg aan winnen en vind het toch wel wat onaantrekkelijker worden. Misschien proberen ze hierdoor het bier een stoerder imago te geven?

Ik ben toch benieuwd, morgen eens even bellen met de Brasserie Lefebvre, wat nu de echte reden is van deze move. Behalve dat ze het idee hebben dat het tot meer verkoop gaat leiden. Waarom denken ze dat vraag ik me af. Was de vorige verpakking te lief? Voor speciaalbier is het in ieder geval erg uniek en bijzonder. Een nieuwe trend in bierland geboren? Dan moet ik natuurlijk wel achterhalen waarom ze voor deze verpakking kiezen ;-) .

De introductie van deze nieuwe outfit was ook direct aanleiding om de winterbok aan te passen in ‘bok’. Slim. Zo verlengen ze de verkoopperiode van de Barbar Bok en bovendien is bokbier bij ons mateloos populair. Deze move is een goede en logische! Overigens is op de website van de brouwerij nog niets terug te vinden over de nieuwe looks en ook de bok heet daar nog winterbok. Lijkt me handig om aan te passen als een nieuwe introductie plaatsvindt.
Bron bericht: Bier & Co

Lees ook:Carlsberg stopt met ‘Probably the best beer in te world’
Lees ook:Barbar: als je niet van bier houdt
Lees ook:Winterbier, eindelijk smaakt het: It is the most wonderful time for a beer!
Lees ook:Bush krijgt compleet nieuwe looks
Lees ook:Grolsch herfstbokactie aangepast

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.