Carlsberg stopt met ‘Probably the best beer in te world’

Het is tijd voor een nieuwe slogan vindt Carlsberg. Daarmee nemen ze afscheid van de decennia lang gevoerde slogan ‘Probably the best beer in the world’, een merkslogan in de boeken als een van de bekendste wordt gezien. Vanaf nu voert Carsberg de oneliner ‘That calls for a Carlsberg’ ofwel dat vraagt om een Carlsberg. Het even aanpassen van de slogan heeft overigens een grote impact.

Bij een nieuwe slogan past ook weer een nieuwe verpakking. Zelfs de groene kleur moet eraan geloven. Het lijkt erop dat ze wonderen verwachten met deze nieuwe move. In 2015 moet de winst van het merk verdubbelen. Kijk, dat is nog eens een gedurfde target in een tijd dat de pilsconsumptie overal terugloopt. Met de nieuwe slogan wil the biergigant bierdrinkers zichzelf meer laten belonen.

Bron: De Standaard

Lees ook:Carlsberg gaat concurrentiestrijd aan met Heineken?
Lees ook:Barbar doet Grolsch na
Lees ook:Carlsberg pakt nog winst
Lees ook:Deense brouwer Carlsberg verbetert resultaten
Lees ook:Heineken nu in ‘t groen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.